Monday 21 November 2011

~ kesah P.E.M.A.D.A.M + P.E.N.S.I.L~ ♥ ♥ ♥

Pemadam & pensil mang x dpt di pisahkan?? hehehe..mang shbt karib lah katakan~!! mang x di nafikan aq p0wn adalah salah s0rang insan yg slalu a.k.a kuat guna pemadam + pensil ta0.. la0 kt kelas.. bila aq rasa b0san @ ngantuk dah.. tangan aq tanpa segan silu akan g hamek pensel pastu g c0nteng2 kt kertas ka.. kt atas meja mang slalu jd mngsa aq~!! hahaa..smpi kwn aq d0k cubit tngn aq.. hahahahha dah mang HOBI aq lak bab men c0nteng2~!! kehkehkeh... ^__^

aq rasa byk tmpt dah aq c0nteng.. hehehe..aq rasa smua kelas kt alpha c0llege tuh aq dah c0nteng2 meja dia..hahaha... ada yg aq pdam ada gak yg aq bg tngl cmtu ja.. heheheheheh... kuang3x...~!

tetiba lak aq nk buat entry sal PEMADAM + PENSIL kan?? heheh sbnrnya td aq ada terbaca 1 post kt page yg ada kt FB tuh... aq jmpa kt page Aliif Cullen.. hehehe..dia p0st sal pemadam ngan pensil.. tertarik aq ngan p0st dia.. dia gunakan pensel + pemadam sbg bhan t0k di ibaratkan sbng SAHABAT.. nice~!!

neyh lah p0st dia tu.. aq g c0py paste~!! hahaa jeng3x...-->

" PENSIL: Saya minta maaf..


PEMADAM: Untuk apa? Awak tidak berbuat apa-apa yang salah.


PENSIL: saya minta maaf sebab awak cedera di sebabkan saya. Setiap kali saya membuat kesilapan, awak sentiasa ada untuk saya. Tetapi apabila awak membuat kesilapan saya tiada. Awak akan kehilangan sebahagian daripada diri awak. Awak akan menjadi lebih kecil dan lebih kecil lagi setiap kali di sebabkan kesilapan saya.

PEMADAM: Itu betul. Tetapi saya tidak kisah. Awak lihat, saya telah di lahirkan untuk melakukan tugas ini. Saya telah dibuat untuk membantu awak pada bila-bila masa awak melakukan sesuatu kesilapan, walaupun satu hari saya tahu yang saya akan hilang dan awak akan menggantikan saya dengan yang baru. Saya sebenarnya gembira dengan tugas saya. Saya tidak suka melihat awak sedih, dan saya berharap awak dapat teruskan perjuangan hingga ke titisan karbon terakhir... "

c0py fr0m ---> Aliff Cullen ^___^v   ♥ ♥ ♥





mang tip t0p lah p0st dia neyh~!! aq bg neyh ha kt ini p0st----->>  ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ weeeeee~!!! ^____^v    C(:

No comments:

Post a Comment