Sunday 16 October 2011

~wahai encek CINTA~

Cinta!! cinta!! cinta!! x kn lari perkataan ini dr khidupan smua org kan?? x kira lah CINTA yg mereka-mereka dpt @ alami itoo either hepi dan penoh ngan <3 <3 <3 ataupun penoh ngan T_T a.k.a CEDEYH...hehehehe

tp bg aq, rasa cinta aku tok seseorng itoo tlah berakhir..hehe..so sad~ but..tue lah hakikatnya...smua kna trima ngan aty yg terbuka coz TUhan sedang menguji kita coz nk tgk smpai mana tahap kesabaran umatnya bila di bagi ujian a.k.a EXAM yg cm gni..hahaha like member aq ckp kt aq--> " Just be chill dear!!" thnx guys... ^_^

skang hidup aku tanpa seorang yg aku klasifikasikan sebagai kekasih a.k.a pakwe ..coz aq da back to the basic,,,....I'M single~ sandiknya jugak!! hehehe....bole2 jak kan??

but, aku sentiasa doakan yg terbaek tok dia..insyallah dia jmpa yg jaoh lebih baek dr aku kan?? aminn~ slamat brbahgia ye awk!!!! hehehhe <3

skang aq ada CINTA ape?? cinta aq kt Allah..cinta aq kt Mak ayah aku..cinta aq kt adq bradek..also cinta aq kt kwn2 aq neyh..lurve u all ketat2 lah.. hehehe ^_^

yg aq harapkan ialah---> kebahagian akan ada tok dtg come-come tok aq..aminnnn~~ dan yg pastinya aq akan tnggu saat itoo!!! yeah!!! come to me encek BAHAGIA!! cepat yerw,..... hahahaa..sengal!!

ok! thats oll...nk tutop story dah coz encek ASSINGMENT sdah calling aq..adeh~~ jeles la tuh...
bubye~~
asalamualaikum~










No comments:

Post a Comment